28
Mar
08

Urasc….un catel.. :P

E un ghemotoc alb si jucaus, frumos foc si teribil de enervant…cand ti-e somnul mai dulce atunci incepe sa latre si sa scherlaie..nu mult :doar vreo 5 minute asa..insa suficient pentru a te trezi…Aaa, am uitat sa vi-l prezint : el e vecinul meu de la 5.. ;;)

Cand am venit la Valcea m-am bucurat sperand ca voi dormi si eu mai mult…fara nopti pierdute ca la Bucuresti, fara tanti de deasupra care are, saraca, niste probleme si vorbeste cam mult uneori..si cam tare..si cam singura…dar deh, am dat peste Azorel asta care tine loc de alarma la telefon…cand nu trebuie…

Asadar, imi plac cainii, dar nu mai vreau unul..😛


0 Responses to “Urasc….un catel.. :P”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Martie 2008
L M M M V S D
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

