06
Apr
08

Emotii sau…


A mai ramas o zi pana marti…cand vom afla daca trecem de preselectiile OC sau nu…mai exact, in jurul orei 10:48…V-am zis de Olimpiadele comunicarii, nu?..Sau nu😛 ..pai, antrenata de gustul victoriei (aberez acum😛 ) m-am lasat purtata de val si m-am alaturat trupei Funky Jungle in acest nou proiect..Mirunika a fost cea care ne-a propus.. eu si ceilalti : Flori, Mada si Alex, am acceptat..brieful nostru la sectiunea PR a fost sa realizam o campanie de incurajare a reciclarii in randul companiilor..eu zic ca ne-am achitat de sarcini destul de bine…cu ocazia asta ne-am facut blog de echipa, si cei care nu aveam ne-am facut si blog personal..acum va ramane de vazut cum ne vom descurca si la interviu…va spun marti😛

Cred ca v-ati dat seama ca e vorba de un concurs..chiar unul national..😛 ..pot participa totii studentii doritori (bine, asta cu ocazia urmatoarei editii..inscrierile de anul acesta s-au terminat pe 1 aprilie )..nu conteaza din ce oras provin atata timp cat pot forma o echipa de cinci si preferintele lor se regasesc intr-una din cele 4 : Advertising, Relatii publice, Comunicare institutionala si Comunicare politica…de asemenea, nu conteaza daca esti anul I, II, III sau master…pentru mai multe informatii, accesati www.olimpiadelecomunicarii.ro

Si nu, nu am emotii..cel putin acum..

Aaa, noi suntem PRchers..mult succes, echipa!!! :*




0 Responses to “Emotii sau…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Aprilie 2008
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

