15
Apr
08

S-a terminat, s-a terminat…

Si nu..nu e vorba de Glade Micro Spray😀 …ci de NexT..duminica s-a incheiat cea de-a doua editie a Festivalului de Scurt si Mediu Metraj NexT…cu o petrecere dupa cum era de asteptat..la Clubul Taranului Roman, dupa care distractia s-a mutat in B52..(pacat ca nu am mai ajuns si eu acolo)..multe premii pentru cei mai devotati voluntari😛 , multa voie buna, multe bonuri de consumatie😛 si multe multe poze😀 ..ce sa mai, chiar mi-a placut toata saptamana asta..desi agitata, chiar obositoare, a fost prea misto…

Nici nu s-a terminat bine totul, ca Adriana ne-a si chemat in regim de urgenta😛 la „La Scena”…sa mai petrecem putin, nu de alta..ca doar deh, acum ne-am invatat..urmeaza sesiunea de filme si alte surprize..😀

In alta ordine de idei, eu tot n-am plasuta😦 …

Si acum poze cu familia NexT😛


1 Response to “S-a terminat, s-a terminat…”


  1. Aprilie 17, 2008 la 11:47

    Yeey ai pus pooooze:) dap, mi se vad picioarele rosii:P Andra, eu ti-am zis sa-ti iei plasuta… trebuia atunci, ai ratat momentul:P Nu conteaza, noi te iubim oricum, cu sau fara plasuta. Si NexT-ul chiar a fost cea mai tare experienta. Cu sau fara badge-uri:P


Lasă un răspuns

Aprilie 2008
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

