23
Apr
08

„Se poarta” Leapsa…

Clatindu-mi ochisorii prin blogosfera, am observat ca se poarta leapsa..asadar, ma bag si eu in joc😛 ..ca sa nu fiu acuzata de plagiat😀 , voi preciza si sursa de la care am preluat ideea :un anume Iulian ..dragut blog..

Asadar, 8 ganduri care imi trec prin minte…

  1. Ma gandesc la deliciile culinare ce ma asteapta acasa😀 .dupa o saptamana cu mazare si cartofi..vis😛
  2. Urmeaza iesirea la iarba verde de Paste…iar papa bun (postul m-a adus in starea asta😛 ), reuniune de familie..frumos🙂
  3. Vacanta de vara : fara scoala, caldura, excursii, prieteni, fun..
  4. Cateva runde de bronzat..i love the sun🙂
  5. Multa balaceala😀
  6. Ca sa stric putin atmosfera,trebuie sa recunosc ca ma gandesc asa putin si la sesiune..care e pe vine😛
  7. Mi-e dor de prietenii mei…d`abia astept sa-i revad🙂
  8. In fond, vreau sa ajung la Valcea..putina relaxare inainte de examene nu strica..nu ca m-as fi stresat prea mult pana acum, da ma rog😛

Predau in continuare stafeta Mirunei..Sa te vedem la scris, domnisoara!!😛


3 Responses to “„Se poarta” Leapsa…”


  1. Aprilie 23, 2008 la 13:17

    :))) misto. imi place 1. eu traiesc cu impresia asta moment de moment.🙂

  2. Aprilie 23, 2008 la 16:41

    ms :P…eu doar saptamana asta ca e post, in rest ma descurc..doar sunt fata😛

  3. Aprilie 23, 2008 la 20:05

    OK I got it… ce trebuie sa fac acum? Sa alerg… stanga, dreapta… hai ca o iau pe aici: blogulmirunei.wordpress.com… si pe urma… ce mai fac? trebuie sa predau stafeta… ups gotta go, doar ma grabesc, nu?


Lasă un răspuns

Aprilie 2008
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

