25
Apr
08

Anii trec…

Ma mai cuprinde si pe mine nostalgia vremurilor trecute.. din cand in cand asa..😛

Nici n-am ajuns bine acasa, ca am si dat iama in poze.. si am gasit albumul de final de liceu.. frumos..inca nemultumita de fotograf pt ca mi-a ales poza cea mai nereusita ..dar sa zicem😛 ..mi-e dor de colegii mei, de prietenii mei, de nazbatiile pe care le faceam impreuna, de momentele cand (desi pana in clasa a 12-a nu am avut decat un baiat-deci clasa de fete😀 ) eram scosi la careu si salvati de profa de latina, mi-e dor de unii profesori, de altii nu😀 ..imi lipseste gasca mea 😦 ..ce sa mai..mi-e dor de anii de liceu..pacat ca au trecut atat de repede ..

Totusi, sunt norocoasa ..(poate o sa spuneti ca e de „pus la butoniera”, cum zicea cineva intr-un comment)…si asta pentru ca am intalnit si aici persoane super..🙂

Asadar, timpul trece..prea rapid..aproape ca s-a dus si primul an de facultate..nici nush` cand…



8 Responses to “Anii trec…”


  1. Aprilie 25, 2008 la 23:29

    Si care a fost al mai tampit dintre baieti in cls a 12a?

  2. Aprilie 25, 2008 la 23:32

    Cine oare?? ;)) ..Dragosh cumva?😛
    Frumoase amintiri …

  3. Aprilie 26, 2008 la 1:19

    mi-a fost imposibil sa nu.
    dar sunt acasa si traiesc exact aceeasi senzatie. cine a spus ca ochii care nu se vad se uita, a fost un cretin. punct.😛
    paste fericit!! :*

  4. Aprilie 26, 2008 la 1:23

    ahh..si cat de absolut adorabil ca m-ai trecut Emilie. :****

  5. Aprilie 26, 2008 la 5:06

    Si mie mi-e dor de liceu. Abia astept 1 mai. Ca in fiecare an iesim din nou „cu clasa” la iarba verde. Chiar daca au trecut 3 ani de la absolvire🙂

  6. Aprilie 26, 2008 la 9:15

    Eu sunt ultimul an de facultate si deja ma incearca senzatii ciudate cand ma gandesc la ceremonia de absolvire…si mai ales cand ma gandesc ca nu stiu sigur ce va urma. Macar dupa liceu stiam sigur unde voi ajunge.😛

  7. Aprilie 26, 2008 la 11:55

    Asa e,draga mea Emilie..nu ai cum sa uiti momente atat de frumoase🙂

    Carina, inseamna ca ati fost un colectiv realmente unit daca si dupa trei ani va intalniti cu totii..ce dragut..
    have fun!!

    Ai mare dreptate, Paula…si eu cand ma gandesc ca parca acum dadeam bacalaureatul si deja sunt aproape de anul II..ma trec fiori😛

    Si acum, in incheiere..sarbatori fericite!!!

  8. Aprilie 30, 2008 la 10:03

    Da da… nici eu nu stiu cand a trecut primul an de facultate… Lasa ca vine sesiunea acum si ma trezesc😀


Lasă un răspuns

Aprilie 2008
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

