09
Mai
08

Agitatie mare…

S-au dus si sarbatorile pascale…si vacanta (nici nush cand😦 )..si sesiunea e pe vine… bine..ce-i drept, lipsa mea de activitate pe blog nu se datoreaza neaparat faptului ca m-as omori cu invatatul..in minunata si scurta noastra vacanta, m-am „pricopsit” cu un narav..de care nu mai scap..😦 ..dorm toata ziua..si sunt intr-un stadiu grav.. in loc sa-mi organizez timpul, dorm cat curpinde si cu cateva ore inaintea unui test (gen imagologie, sociologie), ma trezesc ca nu am invatat..si baga Andrutza pe ultima suta de metri..si sare peste somn..si nici nu invata tot ce trebuie..si uite tot asa..

Si ce mai pui -colac peste pupaza- ca m-am si angajat…specific mie, tocmai cand vine sesiunea si ar trebui sa ma preocup mai mult de invatat si sa las deoparte alte preocupari extra…dar imi place..viata nebuna..

Si gata..de maine o sa fiu constiincioasa si organizata… Am zis!!😛


2 Responses to “Agitatie mare…”


  1. 1 Cristina Raducu
    Mai 11, 2008 la 22:00

    Da:)?Felicitari!


Lasă un răspuns

Mai 2008
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

