14
Mai
08

In vizita la Parlament..

Ieri mi-am facut drum spre Palatul Parlamentului unde am urmarit cele 11 echipe inscrise la proba Comunicare institutionala…si mi-a placut ce am vazut..🙂 imi pare rau ca nu am ajuns si la celelalte probe, mai ales la PR…desi, din ce am putut observa, campaniile sunt toate de Pr-ca este politic, comercial-se invart cam in aceeasi arie.. clientii sunt cei care fac diferenta..

Nu credeam ca va fi atat de interesant..se pare ca m-am inselat😀 ..campaniile au fost destul de reusite, prezentarile la fel, cu cateva mici exceptii…boboceii au facut o impresie foarte buna🙂 ..am mai acumulat si noi ceva informatii care, cu siguranta, ne vor fi de folos la urmatoarea editie🙂

Cum spunea cineva intr-un comment, pe aici prin blogosfera : felicitari mai putine acum si mai multe vineri😉 Succes, copii!

P.S. : Prajiturele, fursecuri, emotii, invitati cu prestanta, etc etc..si bineintelesss, poze😀




0 Responses to “In vizita la Parlament..”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Mai 2008
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

