18
Mai
08

Noaptea muzeelor…

Inarmata cu forte noi dupa un binemeritat somn (..”cerut” insistent de o noapte pierduta in care am „dantuit” cu gasca pana la epuizare😛 ..) , m-am gandit sa profit de timpul liber si de buna dispozitie ..Oare cum, avand in vedere ca pe 18 mai se celebreaza Ziua Internationala a Muzeelor?..bineinteles, vizitandu-le😛 ..Intrucat stiam ca nu voi putea parcurge traseul complet, am ales trei muzee cu prietenii mei (de fapt Miruna le-a ales😛 ) : Muzeul de Istorie Naturala Grigore Antipa, Muzeul Taranului Roman si Institutul de geologie..criteriul? ..sunt toate in aceeasi zona😛 ..Doamne si cata lume🙂 ..ce ti-e si cu romanul asta..cand e vorba de intrare libera, toti se ingramadesc :)) ..

Dupa ce am terminat de admirat fosile, animale impaiate, pietre de toate dimensiunile si culorile, ne-am indreptat atentia catre Festivalul Gastronomic..printre traditionalii mititei😛 , am regasit tot felul de specialitati culinare, care mai de care..Bineinteles ca nu m-am putut abtine si m-am delectat cu ceva manacarica belgiana si olandeza..gustos😛

Gata..am fugit la tv😛 ..

Somn usor, copii!!


2 Responses to “Noaptea muzeelor…”


  1. Iunie 2, 2009 la 2:30

    Ai fi crezut vreodata ca in muzeul de geologie se va tine o petrecere Next:)?A fost interesanta experienta:)

  2. Iunie 2, 2009 la 13:10

    Cu NexT orice e posibil : P


Lasă un răspuns

Mai 2008
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

