09
Iun
08

Imagologie si fotbal..

Ei, ce stiti voi,dragii mei ? ..Se completeaza de minune..mai un ochi la tv, mai un ochi in carte, descifrand simbolurile lui Durand..asa facem treaba..2 in 1😛 ..sper ca la examen sa nu scriu despre ocaziile de gol ratate de romani , despre cartonasele galbene date cu usurinta de dl arbitru alor nostri (ca deh doar echipele mari merita atentie )..

..pana la coada, e bun si egalul asta…se putea mai rau😛


5 Responses to “Imagologie si fotbal..”


  1. Iunie 9, 2008 la 23:24

    Eu azi am renuntat complet la ideea de a mai invata pentru urmatorul examen. Am citit materia..ceva presupun ca am retinut si gata. Asa ca am urmarit meciul impacata sufleteste. :))

  2. Iunie 10, 2008 la 0:14

    Andra, o singură precizare aş avea… care ocazii de gol ratate de români?

  3. Iunie 10, 2008 la 0:27

    Paula, as vrea sa pot spune acelasi lucru😛 cred ca e primul examen pentru care chiar mi-am citit 3 zile la rand..sunt mandra de mine😀 ..pacat ca minunea nu tine mult😛

    Ma gandeam la faza din prelungiri..daca se poate numi ocazie😛 ..v-am zis ca am urmarit meciul pe sarite..ma gandeam ca or mai fi avut si ei faze care s-ar fi putut fructifica..si totusi, parca nu au jucat chiar rau ai nostri ..😛

  4. Iunie 17, 2008 la 16:13

    În seara asta vine durerea.

  5. Iunie 17, 2008 la 21:52

    Si eu am fost cam de aceeasi parere, desi toti mizau pe victoria Romaniei :))..nu sunt negativista, nici cobe cum imi ziceau prietenii😛 , ci doar bine ancorata in realitate..am vazut ce pot, mai bine zis ce nu pot..urmarind meciul, m-am convins ..asta e..Poate la Mondiale😛


Lasă un răspuns

Iunie 2008
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

