24
Sep
08

Ideile bune vin noaptea..

Sursa mea de inspiratie nu mai vrea sa iasa din vacanta..spune ca s-a saturat sa fie mereu la cheremul meu..cica vrea sa fie libera…da’ ce domne’ de parca as fi obosit-o eu prea tare..auzi la ea😛 ..ee, da uite ca i se mai face dor asa de mine din cand in cand si ma viziteaza..noaptea😀 /:) (cum suna😛 )..de preferinta dupa 2 asa , dupa ce sting eu lumina si ma bag frumusel sub paturica..gandurile incep sa curga haotic..si bineinteles ca imi vin tot soiul de titluri in minte..compun si articole chiar..pe care sper sa nu le uit a doua zi..dar…de dat jos din pat nu se mai poate…lipsa mea de activitate pe blog ei i se datoreaza (bine, si comoditatii mele😛 )… acum ca incepe scoala, gata..am unii profesori la seminariile carora e bine sa fii cat mai inspirat, ca altfel..nu e de bine😀

In alta ordine de idei, se vede ca sunt nascuta noaptea..imi place sa invat noaptea, sa citesc, sa mananc, etc., etc., iar ziua imi place sa dorm😀 ..

200140664-001

P.S. : Daca as fi Andreea Raicu, presa ar spune, dupa articolul asta, ca m-am despartit de Tudor😛


0 Responses to “Ideile bune vin noaptea..”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Septembrie 2008
L M M M V S D
« Aug   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

