30
Mai
09

Aventura Olimpiadelor

Daca anul trecut nu am reusit sa trecem de preselectii, anul acesta am muncit mult si nu ne-am lasat pana nu am ajuns pe podium..un traseu.. nu tocmai dificil, dar obositor (practica, proiecte scoala, social life)..

Am rezolvat-o cu sportul.. i-am convins pe toti sa dea o tura in parc sau fuguta la sala..am dat si noi cateva ture..tutoriate, prezentari..si am „slabit” putin ..de informatie, idei mai mult sau mai putin stralucite (inclin spre mai mult😛 )

Odata ajunsi in finala, am avut norocul de a lucra pe brieful oferit de ANAT..Treaba noastra a fost sa schimbam perceptia romanilor despre litoral…s-ar spune ca este greu de realizat asa ceva, daca nu chiar imposibil..teoretic, noi am reusit🙂


0 Responses to “Aventura Olimpiadelor”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

