22
Iun
09

Mai mergem la strand?

D’ abia asteptam sa ajung la Valcea sa merg la strand..[in Bucuresti inca nu am avut curajul sa incerc]..apa dulce nu e tocmai pe placul meu, dar am intotdeauna optiunea ape termale- Calimanesti (undeva prin padure…eeh, avem si peisaj🙂 )

..si dupa cum spuneam, aveam 2 zile programate special pentru balaceala (asta in cazul in care vremea nu mi-ar fi dat planurile peste cap..cod galben, alea, alea)..dar  un gand nastrusnic m-a napadit..daca apa aia nu e tocmai curata si apoi ma incurc, vreau- nu vreau, cu microbii.. [stiu, teoria conspiratiei]..dar, pe de alta parte, apa se schimba cam de doua ori pe saptamana, de cate ori am mers era curata (si nu am mers rar)..dar m-a mancat pe mine sa citesc niscai articole despre strandurile din Romania (apa de imbaiere calitativa, grupuri sanitare curate , microbi etc.)..si logic ca m-a pus pe ganduri…din cate stiu, apa calda intretine microbii, nu?

So, voi mergeti pe strand ? Ati avut probleme pana acum?

swim1

Ei ce sa mai zica ?😛


2 Responses to “Mai mergem la strand?”


  1. 1 marian
    Iulie 3, 2009 la 20:42

    salutare nu am mai fost de mult timp la valcea la strand, sunt tare curios sa am informatii despre igiena bazinelor,etc . deci daca esti pe acolo mai completeaza cu comentarii
    te rog frumos, multumesc
    imi face placere sa am ceva noutati de la valcea
    ciao

  2. Iulie 3, 2009 la 22:07

    Buna🙂

    La Calimanesti (cel putin strandul din padure)intotdeauna a fost curata apa..si era schimbata cam 1-2 ori pe saptamana..si cel de la hotel (de afara) era cat de cat..
    In oras, piscina Enigma (cea mare) este curata mai mereu (dar recomandata doar celor care stiu sa inoate😛 )..o parte din strandul Ostroveni a fost renovata anul trecut si arata destul de bine (ai si club, si teren de tenis, baschet [parca :D])..dar este apa dulce (si sarata intr-un bazin)..
    In schimb,nu ti-as recomanda sa mergi la Ocnele Mari,unde e apa groaznica..

    So, sper ca ti-ai facut o idee🙂
    Pa,pa..


Lasă un răspuns

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

