21
Aug
09

O vara de (ne)uitat

Ce ironie..anotimpul meu preferat se claseaza pe ultimul loc in top 2009 (desi mai sunt 4 luni, sunt convinsa ca pana si toamna va fi mai vie ) ..Vara aceasta am hotarat sa dau Valcea pe Bucuresti..am obtinut 2 internship-uri frumusele , but no money..asa ca era cazul sa ma angajez..banuti, experienta-nu strica.. Intrucat timpul nu-mi permitea (dupa planurile mele), am optat pentru un job part-time. Si caut, caut, si peste ce dau..promoter si call center😦..si cand ma gandesc ca anul trecut imi venea mail cu 250 de joburi, iar acum daca sunt 10 pe zi (si toate in vanzari😐 ) ..putea sa mearga mai rau?..normal : un internship va incepe in toamna, din cauza lipsei fondurilor derularii proiectului..desi era preconizat pentru iulie ..

So, se vede criza (la oamenii de rand, ca pun pariu ca cei de sus nu au motive sa se planga[desi o fac])..piata e moarta..si tocmai acum, cand mai e un an de facultate..absolventi pe banda si posturi din parti..

Viitorul se arata sumbru, dar noi ramanem optimisti😛

rnin730l

Dar las’ ca vine toamna..cu miros de praf de pusca

(asta am citit-o pe un blog, da’ chiar e nimerita😛 )

Poza


0 Responses to “O vara de (ne)uitat”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

August 2009
L M M M V S D
« Iun   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

