09
Sep
09

Addicted

In ultima vreme ( din lipsa de ocupatie, probabil), am devenit dependenta de seriale..ok, e mult spus dependenta ..dar sa stau pana la 6 dimineata in fata calculatorului a devenit ceva normal..si da, de seriale vorbeam [ iar nu de telenovele, care au avut timp sa-si spuna cuvantul in dezvoltarea mea cand eram inca o copilita] ..

..totul incepe cu Sex and The City. Urmeaza ba un House, ba un Supernatural..o mai dam pe niste tinerei zapaciti- Greek- si ajungem la Grey`s Anatomy..Dostoievski si Grey`s  s-au dovedit a fi cei mai buni prieteni ai mei in ultimele 5 zile..and still counting🙂

.. si totusi, nu pierdem cam mult timp aiurea cu ochii in calculator? si asa trece prea repede..bine macar ca nu sunt fan Tanar si nelinistit😛

18d2e14c7b5c


6 Responses to “Addicted”


  1. Septembrie 9, 2009 la 18:04

    Am cateva recomandari bune pe blog . Si eu am aceasta ”manie” in ultimul timp. Mai ales ca nu imi place sa tot astept, urmatorul episod. Iau sezoane complete si ma uit ”foc continuu”. Spor ! Sunt multe bune de vazut.

  2. Septembrie 9, 2009 la 18:14

    ..nici eu nu agreez un episod pe saptamana, de aceea m-am apucat de „hobby-ul” asta mai tarziu..acum mai am vreo 5 sezoane de Grey’s si unul de Greek, dupa care trec la alt serial😛 ..pana se mai strang niscaiva episoade din Supernatural si House..
    Pana una alta, trebuie sa intram sa vedem ce scrii tu pe blog, nu?🙂 .Vizionare placuta😛

  3. Octombrie 20, 2009 la 15:04

    Eu cand am vazut sex and the city, m-am uitat la tot serialul in vreo doua saptamani. Acum ma uit la startrek ;)) dupa ce termin si cu startrek urmeaza heroes, si mai departe om vedea

  4. Octombrie 20, 2009 la 16:25

    La fel si eu😛 ..acum am in vedere un Gossip girl, dar dupa ce termin Grey’s si The hills🙂 ..

  5. Noiembrie 8, 2009 la 13:11

    Sa nu-mi spui ca esti dependenta de calculator.😀 Pentru mine este ca un drog.

  6. Noiembrie 8, 2009 la 16:29

    Sincer, nu😛..pot sta lejer o saptamana fara calculator🙂 insa, ii recunosc utilitatea..informatii, mess ocazional, mai un Facebook sa fiu la curent cu tot ce misca in diverse domenii😛, mail si Filelist🙂.si cam asta e tolba mea cu minuni😛


Lasă un răspuns

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Dec »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

