15
Dec
09

Romania tuturor posibilitatilor

Oficial, avem presedinte ..doar unul🙂.. un Roosevelt wannabe ..bineinteles, la capitolul longevitate..

Pe langa faptul ca toata tevatura asta politica : 2 presedinti, renumararea voturilor, acuze peste acuze, etc.  imi provoaca o sila de nedescris, ma trimite si intr-o stare totala de incertitudine..mai am putin si termin facultatea. Chestia e ca nu stiu ce as putea face dupa..pe langa un master, normal. Adica, ai vreo sansa sa obtii un job frumos (aici intra si bine platit), care sa nu ceara 3 ani de experienta si sa mearga mana-n mana cu domeniul studiat? Ce ofera Romania absolventilor?

Cred ca un master in afara ar surade oricui. But, cum il platim?😀 ..exceptand geniile societatii care pot obtine bursa..un master in Londra costa de te usuca, cred ca la fel stau lucrurile si prin oraselele universitare frantuze..am inteles ca in tarile nordice gasesti oferte de educatie mai avantajoase, dar acolo e mai scumpa viata. Da’ parca in Romania nu prea iti vine sa mai ramai..Pluteste in aer o stare de confuzie generala…Hmm, ‘om vedea..Pana atunci, sa (pe)trecem frumos ultimul an de copilarit [propriu zis, caci in sufletele noastre, intotdeauna, vom fi tineri si fara griji..da, da, i know ]

Ca sa termin in aceeasi maniera politica , am fost un cetatean iresponsabil. Nu pentru ca nu-mi pasa, ci pentru ca m-am saturat sa aleg raul cel mai mic. Si nu am fost supusa presiunilor incrucisate, cum ar zice Lazarsfeld. Am tot amanat decizia de vot pentru ca nu m-am putut hotari asupra unuia dintre candidati ; nu m-a convins niciunul.

In loc de noapte buna, Google va ofera orientare (din estul tarii de undeva :P)


0 Responses to “Romania tuturor posibilitatilor”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Sep »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

