27
sept.
08

Temeri de boboc fcrp-ist..

Subiectul acesta a intarziat cu un an..

..avand in vedere ca in octombrie 2007 nu eram fericita detinatoare a premiului emmy pt unui blog 😛 , m-am gandit ca ar fi numai potrivit acum 🙂 ..mai e putin si imi iau iar zborul spre Capitala..mult mai detasata si linistita, stiind ce ma asteapta acolo..eii, dar anul trecut lucrurile erau putin diferite..e mult spus „temeri”, insa eram putin stresata..aveam unii profesori de liceu care ne spuneau ca in facultate nu mai exista prietenii adevarate..cica fiecare cu interesul lui..lucrurile nu au stat tocmai asa..chiar mi-am facut prieteni buni.. 🙂 apoi, speram sa nu am figurante in grupa..desi sunt si persoane cu posibilitati materiale peste majoritatea, sunt super oamenii astia..nu tu fitze si alea alea..de fapt, asta inseamna Fcrp : o colectivitate mare si frumoasa 🙂 ..si legat de scoala, imi era teama ca nu o sa ma ridic la nivelul asteptarilor mele si alor celorlalti..am trecut cu bine si peste asta… 🙂

april-033

..in ceea ce ma priveste, consider ca am facut alegerea potrivita cand m-am hotarat sa devin studenta Fcrp..nu e totul numai miere si zahar..normal ca exista si probleme, si profesori cu capsa pusa mai mereu..ca peste tot..dar, per ansamblu, este ceea ce am vrut sa invat si sa practic.. 🙂

Aventura mea in anul I-nu lipsita de peripetii- s-a terminat cu bine..sa vedem ce ne rezerva astrele pentru decada urmatoare 😛


2 Răspunsuri to “Temeri de boboc fcrp-ist..”


  1. 1 Miruna
    martie 27, 2009 la 13:33

    Şi eu consider că ai făcut alegerea potrivită venind la FCRP.
    Nu de alta, dar, altfel, nu ne-am fi cunoscut şi nu am fi putut să lucrăm împreună, să ne distrăm împreună, să ne plângem una alteia de deadline-uri, examene sau profesori, să descopăr ce prietenă minunată eşti!:*

  2. aprilie 7, 2009 la 19:25

    :*:* ..dupa aproape 2 ani, ma mentin pe pozitii..singurul meu regret tine de timp..trece mult prea repede ..
    p.s.: pt dulcegarii, in privat :p


Lasă un comentariu


septembrie 2008
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930